Η ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ

Η προσγείωση



Μου αρέσει να κάνω ταξείδια. Άλλοτε μεγάλα, άλλοτε μικρά. Ανάλογα με την εποχή. Ανάλογα με τη διάθεση. Απολαμβάνω την προετοιμασία. Τι να πάρω μαζί μου, τι να αφήσω…Μετράω τις μέρες μέχρι την αναχώρηση. Όλο μέρες μετράω…Δε μετράω ποτέ το κόστος. Δεν είναι πάντα ανάλογο με την απόσταση. Σκέφτομαι μόνο τον προορισμό. Αν αξίζει …Σε πολλά υποσχόμενους προορισμούς, πηγαίνω πολλές φορές και συχνά. Δύσκολα τους βαριέμαι. Κάθε φορά μου υπόσχονται και περισσότερα κι εγώ τους πιστεύω… Δε με ενδιαφέρει καθόλου η διαδρομή. Δε μου αρέσει να κοιτάζω δεξιά και αριστερά από το παράθυρο. Μόνο τον προορισμό έχω στη σκέψη μου. Γι᾽αυτό το λόγο ταξιδεύω πάντα με αεροπλάνο. Με μαγεύει η διαδικασία της απογείωσης. Αισθάνομαι υπέροχα, όταν βρίσκομαι στον αέρα - ακόμα και στην περίπτωση των αναταράξεων. Φοβάμαι, ωστόσο, τις προσγειώσεις. Μου είναι πάντα δύσκολες. Η δυσκολότερη; Στο αεροδρόμιο της πραγματικότητας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΗ ΠΤΗΣΗ

ΦΟΡΕΜΑΤΑ

Σπασμένο τζάμι